Nyheder

udskriv denne side

Nyheder

18-11-2016

Tilbud om hjælp til økonomisk rådgivning

læs om tilbuddet fra Dansk Folkehjælp her:[mere]


14-11-2016

Ny tildelingsregler i afd. 107 Tjørnebakken

På afdelingsmødet den 19.09.2016 blev det besluttet, at familier med børn under 15 år skal have fortrin til afdelingens 4 rums boliger. Kommunen har netop godkendt beslutningen som nu er gældende.[mere]


23-09-2016

Ny medarbejder

Vi har ansat Elke Petersen i administrationen pr. 15. august  2016. Elke bliver en del af vores økonomiafdeling.[mere]


17-06-2016

Borgmester Andersens Vej - Vinduesudskiftning tidsplan

Her kan du se den overordnede tidsplan på arbejderne der skal udføres. Her kan du se tidsplan for hver blok.[mere]


17-05-2016

Søbo har fået ny bestyrelsesformand

Boligforeningen Søbo har valgt ny formand Efter mange år på formandsposten og over 30 år i bestyrelsen valgte foreningens formand Jens Erik Nielsen den 9. maj 2016 at takke af til stående klapsalver på foreningens årlige...[mere]


28-04-2016

Etablering af altaner og terrasser i Frederikparken 8-13

På afdelingsmødet i efteråret 2015 besluttede beboerne i Frederikparken, at de enkelte lejer kan etablerer altaner ved boligerne på 1. og 2 sal samt terrasser ved boligerne i stueplan. Vi har modtaget byggetilladelse fra kommunen...[mere]


Viser resultater ###SPAN_BEGIN###%s til %s af ###SPAN_BEGIN###%s
<< Første < Forrige 1-10 11-20 21-26 Næste > Sidste >>

SØBO Nyt

Beboerbladet SØBO Nyt udkommer 2 gange årligt medio juni og medio december. 

Læs seneste udgave af  (kræver du har Acrobat Reader installeret på din computer) Har du ikke Acrobat Reader, kan den hentes HER

Stof der ønskes medtaget i SØBO Nyt skal være redaktionen i hænde senest 1. maj eller 1. nov.

Stof til SØBO Nyt sendes til Boligforeningen SØBO, Sundsmarkvej 14 eller til info@soebo.dk